کد خبر: ۸۹۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
تعداد بازدید: ۲۳۶
بازیکن سابق تیم‎‌های منچسترسیتی و آرسنال به دوران حرفه‌ای خود پایان داد.

رسمی: سمیر نصری از دنیای فوتبال خداحافظی کردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سمیر نصری ، هافبک سابق تیم ملی فرانسه در مصاحبه با Le Journal du Dimanche، بازنشستگی خود را اعلام کرد و دلایل خود را برای عدم تمایل به ادامه فوتبال توضیح داد.

این بازیکن 34 ساله، که اکنون کارشناس کانال پلاس است، گفت که این قسمت که رابطه او را با فوتبال تغییر داد، محرومیت دوپینگ او در سال 2018 بود.

بازیکن سابق آرسنال در رابطه با محرومیتش گفت: "من بیمار بودم. آن فقط تزریق ویتامین بوده است. من آن را بیش از حد بی‌انصافی می‌دانم، من هیچ دارویی مصرف نکردم. این من را در مسیرم متوقف کرد."

این بازیکن متولد مارسی دوران حرفه‌ای خود را در باشگاه مارسی آغاز کرد و در تیم‌های آرسنال، منچسترسیتی، سویا، آنتالیااسپور، وستهام و اندرلخت هم سابقه بازی داشت.

او طی 6 سال در تیم ملی فرانسه حضور داشت و در 41 بازی رسمی به میدان رفت.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: