کد خبر: ۸۹۹۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
تعداد بازدید: ۲۸۱
سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال با این کادرفنی موفق خواهد بود.

بیژن طاهری: استقلال امسال جشن قهرمانی خواهد گرفتبه گزارش خبرداغ ، بیژن طاهری پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص انتصابش به عنوان سرپرست جدید این باشگاه اظهار داشت: با پیشنهاد آجرلو و موافقت فرهاد مجیدی به عنوان سرپرست تیم انتخاب شدم و امیدوارم بتوانم منشا کارهای خیر باشم.

وی ادامه داد: مطمئن باشید استقلال با این کادرفنی موفق خواهد بود زیرا من خودم زمانی در همین کادر فنی حضور داشتم و همین که فرهاد مجیدی قراردادش با تیم تمدید شد نشانه اتفاقات خوب است.

طاهری درباره اینکه استقلال در چند سال اخیر نتوانسته به موفقیت برسد، گفت: استقلال همیشه در این چند سال دچار بدشانسی بوده است اما مطمئن باشید استقلال امسال جام خواهد گرفت و این تیم ما خواهد بود که جشن قهرمانی را برگزار خواهد کرد. امیدوارم که هواداران حمایت خود را همچنان ادامه دهند تا به موفقیت های لازم دست پیدا کنند.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: