کد خبر: ۸۹۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
تعداد بازدید: ۱۳۹
عضو جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت:‌ وظیفه مدیران است که آرامش را به باشگاه تزریق کنند.

مومنی: منتقد مجیدی نبودم و واقعیت‌ها را می‌گفتم / تیم در نقل و انتقالات وضعیت مناسبی را سپری نکردبه گزارش خبرداغ ، محمد مومنی درمورد انتخابش به عنوان عضو جدید هیات مدیره باشگاه به ایلنا گفت: اهداف ما این است که آرامش خاصی را به باشگاه بدهیم. مسلما آنچه طی این سال‌ها موجب برقرار بودن شرایط ناهماهنگ شده، عدم یدلی و یکپارچگی است که تلاش داریم این مسائل را برطرف کرده تا تیم بدون دغدغه باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پیش از این منتقد فرهاد مجیدی نبوده است،‌ گفت: منتقد مجیدی نبودم و همیشه واقعیت‌ها را می‌گفتم شاید برخی اظهارات من برخلاف نظر او بوده ولی در اکثر موارد از وی حمایت کردم. من همیشه طوری صحبت می‌کنم که برایش راهکار داشته باشم و یادم نمی‌آید به شکلی حرف زده باشم که جنبه تخریبی داشته باشد.

او اضافه کرد: این وظیفه مدیران است که آرامش را به باشگاه تزریق کنند و از طرفی دیگر باید دغدغه‌های کادرفنی و همینطور تیم را هم در نظر گرفت. این را می‌دانیم که در نقل و انتقالات تیم وضعیت مناسبی را سپری نکرد و برخی اهداف فرهاد مجیدی برطرف نشده که تلاش خواهیم کرد تا در ادامه نقل و انتقالات در صورت امکان این مورد هم انجام شود.

مومنی درمورد مسائل مالی باشگاه استقلال همچنین گفت: تلاش همگی اعضای هیات مدیره این خواهد بود که در این بخش هم به سرعت بسیاری از موارد را حل و فصل کنیم. مشکل مالی می‌توان گفت یکی از فاکتورهای اساسی در عدم کسب نتیجه لازم در استقلال بوده که به نظرم با برطرف کردن آن هم به خیلی از اهدافمان دست پیدا خواهیم کرد.

عضو هیات مدیره باشگاه درمورد تمدید قرارداد فرهاد مجیدی همچنین گفت: همانطور که گفته بودم، مجیدی به فعالیتش ادامه می‌دهد و تصمیم باشگاه بوده که ایشان به عنوان یکی از سرمایه‌های اصلی باشگاه به فعالیت‌شان ادامه بدهند. دیگر مشکل و التهاب به اندازه کافی در این باشگاه وجود داشته و همگی سعی داریم که در کنار هم در آرامش به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم. در این مسیر باید همگی در کنار هم باشیم تا استقلال را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: