کد خبر: ۸۹۹۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹
تعداد بازدید: ۳۱۸
معاون اول رییس جمهور در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت شهادت گونه علی لندی نوجوان ۱۵ساله ایذه ای، تصریح کرد: هر چند آسماني شدن اين نوجوان عزيز اندوهبار و غم انگيز است و مرگ او مردم ايران را متاثر نمود اما اقدام ايثارگرانه وي الگو و سرمشقي ماندگار براي همه نوع دوستان و كساني است كه در جهت گسترش و تعميق فرهنگ ايثار و از خودگذشتگي تلاش مي كنند.

تماس تلفنی دکتر مخبر و اعلام مراتب همدردی اعضای دولت با خانواده این نوجوان قهرمانبه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، متن کامل پیام دکتر مخبر به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحيم
خبر تلخ و ناگوار درگذشت شهادت گونه آقاي علي لندي نوجوان ١٥ ساله ايذه اي كه با وجود سن كم از جان خود گذشت و جان دو زن گرفتار در آتش را نجات داد و برگ زرين ديگري بر فداكاري هاي فرزندان و قهرمانان اين مرز بوم قهرمان پرور افزود، موجب تاثر و تالم فراوان گرديد.
هر چند آسماني شدن اين نوجوان عزيز اندوهبار و غم انگيز است و مرگ او مردم ايران را متاثر نمود اما اقدام ايثارگرانه وي الگو و سرمشقي ماندگار براي همه نوع دوستان و كساني است كه در جهت گسترش و تعميق فرهنگ ايثار و از خودگذشتگي تلاش مي كنند.
مصيبت فقدان اين نوجوان غيور را به ملت ايران بخصوص مردم شريف شهرستان ايذه، دوستان، اقوام و بستگان به ويژه خانواده گرامي آن فقيد سعيد صميمانه تسليت مي گويم و از خداوند بزرگ براي ايشان رحمت و رضوان واسعه الهي و براي بازماندگان محترم صبر و اجر مسالت ميكنم.
محمد مخبر
معاون اول ریيس جمهور

گفتنی است، معاون اول رییس جمهور همچنین در تماس تلفنی با داوود لندی پدر این نوجوان قهرمان مراتب تسلیت و همدردی خود و اعضای دولت را به خانواده وی ابراز داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: