کد خبر: ۸۹۹۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
تعداد بازدید: ۲۱۵
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه طی چند ماه گذشته تماس های منظم تری را با عربستان سعودی داشتیم، اظهار داشت: در خصوص موضوعات دو جانبه گفتگوهای خوبی صورت گرفته است.

سیگنال مثبت در مذاکرات ایران و عربستانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه طی چند ماه گذشته تماس های منظم تری را با عربستان سعودی داشتیم، اظهار داشت: در خصوص موضوعات دو جانبه گفتگوهای خوبی صورت گرفته است.

سعید خطیب زاده درباره آخرین وضعیت مذاکرات ایران و عربستان با اشاره به اینکه طی چند ماه گذشته چند دور گفتگو و مذاکره با دولت عربستان در بغداد داشتیم، افزود: در خصوص موضوعات دو جانبه گفتگوهای خوبی شده است.

این مقام وزارت امور خارجه ایران به ایرنا گفت: در خصوص امنیت خلیج فارس نیز پیشرفت در گفتگوها خیلی جدی بوده است.

خطیب زاده تاکید کرد: این گفتگوها هیچ وقت متوقف نشده است و پس از روی کارآمدن دولت دکتر رئیسی نیز در سطح مناسبی پیامها رد و بدل شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در عین حال اظهار داشت: فکر می کنیم اگر دولت پادشاهی عربستان سعودی به این پیام جمهوری اسلامی ایران توجه جدی کند که راه حل مشکلات در منطقه ، درون خود منطقه است و باید به یک ساز و کار فراگیر منطقه ای برسیم، ما می توانیم رابطه پایدار و خوبی میان دو کشور مهم منطقه یعنی ایران و عربستان داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: