کد خبر: ۸۹۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۳۱۱
مدیرعامل باشگاه پیکان بعد از ظهر امروز در اردوى تیم ملى امید با مهدى مهدوى کیا دیدار کرد.

مهدوی‌کیا، میزبان مدیرعامل پیکان شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: اکبر محمدى مدیرعامل باشگاه پیکان با همراهى سعید دقیقى مشاور اجرایی و مدیر تیم فوتبال این باشگاه پیش از تمرین امروز تیم المپیک با مهدى مهدوى کیا گفت و گو کرد.

محمدى سرمربى سابق تیم هاى ملى نوجوانان و جوانان که در باشگاه بانک ملى با مهدوى کیا همبازى بود، در دیدار با مهدوی‌کیا اعلام آمادگی کرد تا هرگونه همکاری با سرمربی نامدار تیم امید را داشته باشند. او گفت: مجموعه پیکان با تمام ظرفیت هاى خودش از تیم المپیک حمایت مى کند. از حضور 5 بازیکن تیم در اردوى امیدهاى فوتبال ایران خوشحالیم و امیدواریم با هدایت مهدى مهدوى کیا این تیم در مسابقات قهرمانى آسیا موفق باشد.حمایت همه اهالى فوتبال از تیم امید مى تواند موجب موفقیت این تیم شود و بدون شک باشگاهها هم با حضور یک نام بزرگ و چهره شناخته شده مثل مهدوى کیا حمایت از این تیم را وظیفه خودشان مى دانند.

 

مهدوى کیا سرمربى تیم ملى امید هم با قدردانى از مدیرعامل باشگاه پیکان عنوان کرد: حضور شما براى من باعث دلگرمى و افتخار بود. تنها براى کمک کردن به این نسل از جوانان فوتبال ایران مسئولیت هدایت تیم امید را قبول کردم و امیدوارم در این مسیر موفق باشیم. پیکان همیشه یکى از باشگاه‌هاى بازیکن ساز و موفق فوتبال کشور بوده و در رده هاى مختلف تیم هاى پایه بازیکنان زیادى داشته است. امیدوارم با کمک این باشگاه سایر باشگاه‌ها و همه اهالى فوتبال بتوانیم در این مسیر دشوار به موفقیت برسیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: