کد خبر: ۸۹۸۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
تعداد بازدید: ۳۹۲
مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با 5 دیدار پیگیری خواهد شد.

پخش زنده دیدار پرسپولیس و تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا/ آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا/ تقابل سردار آزمون با مدافع عنوان قهرمانی/ بارسلونا به دنبال انتقام از بایرن مونیخ/ دیدار تیم ملی فوتسال ایران و صربستان پخش زنده می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب دو نماینده فوتبال ایران به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

لیگ قهرمانان آسیا 

پرسپولیس ایران امروز از ساعت 19:30 در دوشنبه پایتخت تاجیکستان باید به مصاف استقلال قهرمان بلامنازع فوتبال تاجیکستان برود. این درحالی است که در گروهی استقلال در رقابت با الهلال عربستان در صدر جدل گروه خود قرار گرفت. دیدار شاگردان گل محمدی با استقلال از شبکه سه به صورت مستقیم پخش می‌شود. 

در دیگر بازی این مرحله نیز تراکتور ایران که شرایط کاملا متفاوتی با حریف عربستانی خود دارد در یک جنگ نابرابر باید از ساعت 20:30 در دوحه به مصاف النصر عربستان برود. این بازی به صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

در دیگر بازی ها ناگویا ژاپن مقابل داگو کره جنوبی، اولسان هیوندای کره جنوبی مدافع عنوان قهرمانی برابر کاواساکی ژاپن و الشارجه امارات برابر الوحده امارات قرار خواهد گرفت.

لیگ قهرمانان اروپا

فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا نیز امشب با 8 دیدار از سر گرفته خواهد شد که در گروه E از ساعت 23:30 در حساس ترین بازی هفته اول بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ پذیرای بایرن مونیخ خواهد بود. این بازی به صورت زنده از شبکه 3 پخش خواهد شد. در دیگر بازی این گروه دیناموکیف پذیرای بنفیکا است.

از ساعت 21:15 نیز در گروه F منچستریونایتد به مصاف یانگ بویز می‌رود و از ساعت 23:30 ویارئال برابر آتالانتا قرار خواهد گرفت. در گروه G نیز سویا برابر ردبول سالزبورگ قرار می‌گیرد و لیل به مصاف ولفسبورگ خواهد رفت. 

اما در گروه H  چلسی از ساعت 23:30 در ورزشکاه خانگی خود پذیرای یاران سردار آزمون در زنیت سن پترزبورگ خواهد بود که این بازی از شبکه ورزش پخش خواهد شد. در دیگر بازی این گروه نیز مالمو سوئد برابر یوونتوس قرار خواهد گرفت.

جام جهانی فوتسال 

تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در جام جهانی در لیتوانی امروز از ساعت 19:30 به مصاف تیم ملی فوتسال لیتوانی خواهند رفت. این بازی به صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: