کد خبر: ۸۹۸۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷
تعداد بازدید: ۲۸۲
سیدحسین حسینی در سومین تقابلش مقابل الهلال، باز هم در ثبت کلین‌شیت مقابل تیم عربستانی، ناکام بود.

حسینی و حسرت کلین‌شیت مقابل الهلالبه گزارش خبرداغ به نقل از فوتبالی: سیدحسین حسینی در سومین تقابلش مقابل الهلال، باز هم در ثبت کلین‌شیت مقابل تیم عربستانی، ناکام بود.

گل دقیقه 39 گومیس – که محمدحسین مرادمند نقش مهمی در آن داشت – باعث شد تا الهلال به عنوان برنده بازی در پایان نیمه اول راهی رختکن شود و شماره یک آبی‌ها باز هم نتواند جلوی این تیم دروازه‌اش را بسته نگه دارد منتهی اتفاقی که در دو تقابل قبلی حسینی مقابل تیم عربستانی رخ داد، در این بازی هم تکرار شد و مهاجمان الهلال، دروازه استقلال را باز کردند.

اولین بازی حسینی مقابل الهلال به فصل 2019 لیگ قهرمانان آسیا برمی‌گردد که استقلال در بازی رفت موفق شد با نتیجه 1-2 حریفش را شکست دهد. در آن بازی، حسینی با بدشانسی موفق به کلین‌شیت نشد و اشتباه میلاد زکی‌پور در دفع توپ، گومیس را در موقعیت گلزنی قرار دارد.

در بازی برگشت هم که با برتری 0-1 الهلال به پایان رسید، جووینکو با یک شوت دقیق گوشه دروازه حسینی و استقلال را هدف قرار گرفت و موفق به گلزنی شد و امشب دوباره نوبت گومیس شد تا به حسینی و استقلال گل بزند. گلی که البته خوش‌شانسی – و حرفه‌ای‌گری مهاجم الهلال – و بدشانسی محض حسینی و استقلال نقش مهمی در ثبت آن داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: