کد خبر: ۸۹۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
تعداد بازدید: ۱۹۹
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تنها در شرایطی باید بازگشایی مدارس و دانشگاه ها صورت گیرد که تضمینی برای سلامتی دانش آموزان و دانشجویان وجود داشته باشد.

برای بقای جامعه و اقتصاد کشور باید روند واکسیناسیون با سرعت پیش رودبه گزارش خبرداغ ، رحمت‌الله فیروزی پوربادی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت انجام اقدامات لازم برای کنترل شیوع کرونا و کاهش آمار مرگ و میر، بیان کرد: امروز ما در شرایطی هستیم که نیاز به واردات واکسن از خارج کشور داریم و تلاش دولت نیز بر این است تا با واردات واکسن هرچه سریع تر اقشار مختلف جامعه را واکسینه کند.

وی در ادامه اظهار کرد: اما در واردات واکسن مباحثی نظیر هزینه های واردات واکسن و همچنین حمل آن وجود دارد که کار را تا حدی سخت می کند، اما امروز برای جلوگیری از روند رشد آمار مرگ و میر و واکسینه کردن اقشار جامعه به منظور ادامه بقای اقتصادی و زندگی روزمره مردم نیاز داریم دولت توجه ویژه ای به بحث واکسیناسیون داشته باشد.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امروز نیز رئیس جمهور این تاکید را دارد و امیدواریم در بازه زمانی سه ماهه بتوانند با وارد کردن واکسن مورد نیاز جامعه، مردم را از خطرات این بیماری حفظ کنند. در بحث بازگشایی مدارس و دانشگاه ها اگر مسئولان به این نتیجه رسیدند که تضمینی برای عدم شیوع گسترده این بیماری وجود دارد یا امکان واکسیناسیون دانش آموزان و دانشجویان وجود دارد باید بازگشایی صورت گیرد.

فیروزی پوربادی در پایان تاکید کرد: اما اگر سلامتی دانش آموزان و دانشجویان در خطر باشد باید صبر کرد و پس از مهیا شدن شرایط، بازگشایی مدارس و دانشگاه ها دنبال شود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: