کد خبر: ۸۹۷۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
تعداد بازدید: ۴۶۴
بانک سرمایه در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان، «سرویس استعلام و پرداخت قبوض شرکت مخابرات ایران» را در وب‌سایت بانک سرمایه عملیاتی نمود.

راه‌اندازی «سرویس استعلام و پرداخت قبوض شرکت مخابرات ایران» در وب‌سایت بانک سرمایهبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، «سامانه استعلام و پرداخت قبوض شرکت مخابرات ایران» از طریق وب‌سایت این بانک و در راستای توسعه و گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و به‌منظور افزایش رضایت‌مندی مشتریان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این گزارش می‌افزاید از طریق سرویس مذکور امکان استعلام آنی بدهی (میان‌دوره و پایان دوره)، پرداخت قبض مربوطه و پرداخت بدهی مشترکین مخابرات ایران فراهم شده است و کلیه مشترکین شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور اعم از مشتریان بانک و عموم مردم می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت بانک سرمایه در بخش «استعلام و پرداخت قبوض» و ورود شماره تلفن ثابت خود (به همراه کد) بدهی میان‌دوره یا پایان دوره خود را مشاهده و قبض مربوطه را دریافت و نسبت به پرداخت آن با استفاده از کلیه کارت‌های شتابی اقدام نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: