کد خبر: ۸۹۷۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲
تعداد بازدید: ۳۰۲
آنطور که سایت فدراسیون نوشته، در سال ۲۰۲۲ اینفانتینو به ایران سفر خواهد کرد و ملاقاتی با رئیس جمهور جدید کشور ایران نیز خواهد داشت.

اینفانتینو به دنبال ملاقات با رئیس‌جمهور ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: آنطور که سایت فدراسیون نوشته، در سال ۲۰۲۲ اینفانتینو به ایران سفر خواهد کرد و ملاقاتی با رئیس جمهور جدید کشور ایران نیز خواهد داشت.

یکی از موضوعات مهمی که توسط اینفانتینو در جلسه با عزیزی خادم مطرح شد، موضوع اساسنامه فدراسیون فوتبال و تعهداتی بود که برعهده دولت وجود دارد و باید در زمان تعیین شده نهایی شود تا اساسنامه به تایید برسد؛ این یکی از مسائلی بود که رئیس فدراسیون جهانی در بخشی از جلسه خود با عزیزی خادم بر آن تاکید کرد.

یکی دیگر از موضوعات جالب توجه جلسه برگزار شده میان رئیس فدارسیون فوتبال ایران و جهان، صحبت‌ برای برنامه‌ریزی ملاقاتی میان اینفانتیو و سید ابراهیم رئیسی بود که اینفانتینو در مورد آن اینطور صحبت کرده است:« می‌خواهم ایشان را در جریان فوتبال و فعالیت‌های مربوط به آن قرار دهم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: