کد خبر: ۸۹۷۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
تعداد بازدید: ۳۱۳
سرمربی سرشناس تیم ملی عمان، انتقامش از ژاپن را گرفت.

به گزارش خبرداغ به نقل از فوتبالی: سرمربی سرشناس تیم ملی عمان، انتقامش از ژاپن را گرفت.

انتقام برانکو از ژاپن بعد از ۱۶ سال

حتی بدبین‌ترین هوادار ژاپن هم فکرش را نمی‌کرد که این تیم کارش در بازیهای مرحله نهایی انتخابی جام جهانی را با شکست شروع کند منتهی شاگردان برانکو دست به کار بزرگی زدند و با یک گل حریفشان را شکست دادند.

برانکو در حالی برنده بزرگ روز اول بازیهای انتخابی جام جهانی در آسیا محسوب می‌شود که خاطره خوبی از آخرین تقابلش با ژاپن نداشت و با شکست، ژاپن را به مقصد ایران ترک کرده بود.

در بازیهای مرحله انتخابی جام جهانی 2006، ایران با سرمربیگری برانکو، صعودش به این تورنمنت را با پیروزی 0-1 مقابل بحرین قطعی کرده بود و دیدار آخر این تیم مقابل ژاپن، جنبه تشریفاتی داشت.

انتقام برانکو از ژاپن بعد از ۱۶ سال

تصویری از برانکو در آخرین بازی تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی 2006

دو تیم، 17 آگوست 2005(26  مرداد 84) در ورزشگاه بین المللی یوکاهاما به مصاف یکدیگر رفتند و تیم ملی با نتیجه 1-2 از حریفش باخت تا تک گل علی دایی که از روی نقطه پنالتی زده شد فایده‌ای برای تیم ملی نداشته باشد واز طرف دیگر،ژاپن انتقام شکست 1-2 در بازی رفت را از برانکو و تیمش گرفته باشد.

انتقام برانکو از ژاپن بعد از ۱۶ سال

حالا برانکو بعد از 16 سال و 16 روز توانست از ژاپن انتقام بگیرد تا خوشحال‌ترین مرد حاضر در ورزشگاه پاناسونیک شهر سوئیتای ژاپن باشد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: