کد خبر: ۸۹۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰
تعداد بازدید: ۲۵۸
آخرین بازی رسمی تیم ملی مقابل سوریه با خاطره‌ای تلخ برای کارلوس کی‌روش و شاگردانش به پایان رسید.

به گزارش خبرداغ به نقل از فوتبالی: آخرین بازی رسمی تیم ملی مقابل سوریه با خاطره‌ای تلخ برای کارلوس کی‌روش و شاگردانش به پایان رسید.

اسکوچیچ به‌دنبال تکمیل ماموریت کی‌روش

تیم ملی در شرایطی در آخرین بازی‌اش در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 میزبان عمر السومه و همبازیانش بود که صعود تیم ملی به جام جهانی، بعد از پیروزی مقابل ازبکستان قطعی شده بود و بازی با کره جنوبی و سوریه برای شاگردان کارلوس کی‌روش جنبه تشریفاتی داشت اما سرمربی تیم ملی به دنبال ثبت یک رکورد خاص در پایان مرحله نهایی انتخابی جام جهانی بود.

اسکوچیچ به‌دنبال تکمیل ماموریت کی‌روش

تیم او بعد از پیروزی 1-3 مقابل ترکمنستان در مرحله دوم انتخابی جام جهانی، در سه بازی این مرحله و 8 بازی مرحله نهایی گل نخورده و به دنبال این بود که بازیهای مرحله نهایی را بدون گل خورده به پایان برساند اما سوریه توانست در ورزشگاه آزادی 2 گل به علیرضا بیرانوند بزند تا شب کارلوس کی‌روش و شاگردانش را خالی کند و او عصبانی‌‌ترین فرد حاضر در ورزشگاه آزادی باشد.

اسکوچیچ به‌دنبال تکمیل ماموریت کی‌روش

اسکوچیچ پیش از این توانست یکی از کارهای ناتمام کی‌روش – بردن عراق در بازی رسمی – را تمام کند و حالا نوبت گرفتن انتقام سرمربی اسبق تیم ملی از سوریه است و باید دید فرداشب او می‌تواند به هدفش برسد یا نه.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: