کد خبر: ۸۹۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
تعداد بازدید: ۲۸۵
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال گفت: نباید نگرانی خاصی بابت بازی با سوریه داشته باشیم، اما این نکته مهم است که باید در ۲۰ دقیقه ابتدایی به گل برسیم.

فریبا: باید در ۲۰ دقیقه اول به سوریه گل بزنیمبه گزارش خبرداغ ، بهتاش فریبا درباره دیدار روز پنجشنبه ایران برابر سوریه در چارچوب مسابقات انتخابی نهایی جام جهانی 2022 به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: بازی‌های ما با سوریه معمولا راحت نبوده و آنها تیم گردن‌کلفتی هستند که وقتی در ایران برابر ما قرار می‌گیرند به خوبی فضاها را می‌بندند. آنها در این بازی یک فوتبال بسته را به نمایش خواهند گذاشت اما ما با این نفراتی که در اختیار داریم نباید نگرانی خاصی بابت بازی با سوریه داشته باشیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه تیم ملی بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد و اکثر فوتبالیست‌های ما در خارج از ایران لژیونر هستند. این درست است که فوتبال قابل پیش‌بینی نیست ولی ما با این بازیکنان نباید نگران شکست دادن تیمی مثل سوریه باشیم. تیم ملی در خط هافبک و حمله بازیکنانی دارد که می‌تواند برای هر تیمی در آسیا دردسرساز باشد.

فریبا تصریح کرد: باید در 20 دقیقه ابتدایی به سوریه گل بزنیم و اگر در نیمه اول به گل نرسیم قطعا کار ما سخت خواهد شد چون سوری‌ها انجام بازی تدافعی را به خوبی بلد هستند.

این کارشناس فوتبال در خصوص عدم انجام بازی‌های دوستانه اظهار داشت: انگار قسم خورده‌ایم که بازی دوستانه انجام ندهیم. همه شرایط را می‌دانند و خیلی چیزها مشخص است که چرا نمی‌توانیم بازی دوستانه انجام دهیم.

به گزارش تسنیم دیدار ایران و سوریه در چارچوب مرحله انتخابی نهایی جام جهانی 2022 قطر ساعت 20:30 پنحشنبه هفته جاری (11 شهریور) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: