کد خبر: ۸۹۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
تعداد بازدید: ۴۳۳
دولت چین اخیرا «ژائو وی» بازیگر مطرح و میلیاردر چینی را به دلایلی نامعلوم در فهرست سیاه قرار داده و نمایش تمامی آثار او را ، از سامانه های نمایش آنلاین مسدود کرده است.

برخورد عجیب دولت چین با بازیگر زن سرشناسبه گزارش خبرداغ ، دولت چین اعلام کرده «ژائو وی» امکان حضور در هیچ یک از رسانه های اجتماعی را نیز ندارد و تمامی فیلم های او نیز از سامانه های نمایش آنلاین بیرون کشیده شده است، موضوعی که هنوز دلیل مشخصی برای آن اعلام نشده است.

شایعاتی درباره فرارر«ژائوی وی» به همراه همسرش به شهر «بوردو» در فرانسه نیز منتشر شده است اما این بازیگر سرشناس چینی در پستی در صفحه اینستاگرام (که در چین فیلتر است) اعلام کرد که در کنار پدر و مادرش در شهر پکن حضور دارد.

بنا بر تصمیم مقامات چینی، حتی نام «ژائو وی» نیز از تیتراژ فیلم هایی که در آن حضور داشته حذف شده است. هنوز توضیح رسمی درباره این اقدامات ارائه نشده است اما دولت چین ظاهرا برنامه ای را برای سرکوب صنعت سرگرمی دارد که هدف آن کاهش تاثیر فرهنگ سلبریتی بر روی طرفداران است.

«ژائو وی» بیشتر برای بازی در فیلم های «شاهزاده زیبای من»، «فوتبال شائولین» و «گمشده در هنگ کنگ» شناخته می شود، او یک چهره سرشناس و محبوب در چین است که به یک میلیاردر تبدیل شده و مدل برند مد و فشن فِندی ایتالیا در چین نیز هست و و به همراه همسرش از سهامداران گروه سینمایی علی بابا هستند.
ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: