کد خبر: ۸۹۶۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰
تعداد بازدید: ۲۹۶
رییس ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: در تهران ما نیاز به بازنگری در شیوه نامه‌ها داریم و ساز و کارها باید مورد بررسی قرار گیرند. بحث منع تردد شبانه تاثیری در کاهش کرونا ندارد و نتیجه‌ای جز به کارگیری و خستگی نیروهای انسانی پلیس نداشته است و باید این طرح مورد بررسی قرار گیرد.

زالی: منع تردد شبانه تاثیری در کاهش کرونا ندارد / شیوه‌نامه‌ها نیاز به بازنگری دارندبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران: رییس ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: زنجیره تزریق واکسن نباید قطع شود و تمام نهادها باید در زمینه واکسیناسیون کمک کنند.

دکتر علیرضا زالی رییس ستاد مقابله با کرونا تهران در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونای استان گفت: ممکن است شاخص پایین آمدن میزان مرگ و میر زمان بر باشد، اما نکته مهمی که وجود دارد این است که آثار تعطیلی‌ که در تهران اعمال شد نتیجه خوبی داشته و نکته بعدی بحث واکسیناسیون است که نباید زنجیره تزریق واکسن قطع نشود و واکسن مراکز باید تامین شوند.

وی افزود: در تهران ما نیاز به بازنگری در شیوه نامه‌ها داریم و ساز و کارها باید مورد بررسی قرار گیرند. بحث منع تردد شبانه تاثیری در کاهش کرونا ندارد و نتیجه‌ای جز به کارگیری و خستگی نیروهای انسانی پلیس نداشته است و باید این طرح مورد بررسی قرار گیرد.

زالی در ادامه گفت: چیزی که از تست رایگان مدنظر است، این است که طرح شهیدسلیمانی (طرح محله‌محور برای شناسایی مبتلایان کرونا) طرح مناسبی است و باید آن را اجرا کنیم و نکته‌ مهم این است که این تست باید در مراکز بهداشت انجام شود.

وی در ادامه گفت: مردم حتی اگر مراجعه سرپایی هم داشته باشند و بدون انجام تست، علائم کم یا حساسیت داشته باشند، یعنی اغلب قریب به اتفاق درگیر کرونا هستند.

زالی افزود: باید حواسمان به تغییرات الگویی این بیماری باشد و اگر واکسن وارد کشور شد، خواهش داریم که نیروهای سایر نهادها هم در بحث واکسیناسیون یاری کنند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: