کد خبر: ۸۹۶۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
تعداد بازدید: ۵۶۸
استقلال همچنان در حال جذب بازیکن است.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ آتیلا حجازی بازیکن اسبق استقلال از وضعیت یارگیری این باشگاه راضی نیست. او امروز در یک استوری نوشت آبی ها فصل سختی در پیش خواهند داشت. استقلال تا این لحظه عارف آقاسی، زبیر نیک نفس، امین قاسمی نژاد، علیرضا رضایی، امیرحسین حسین زاده و محمدرضا آزادی را جذب کرده است. آنها با جعفر سلمانی هم توافق کرده اند. همچنین شیمبا، جلالی، و حردانی از جمله بازیکنانی هستند که احتمال حضورشان در این باشگاه وجود دارد. 

انتقاد آتیلا حجازی از یارگیری استقلال/عکس

 

252

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
0
0
اقای مجیدی شما با جذب بازیکنان معمولی نمی توانی استقلال را قهرمان کنی ثبات تیم استقلال را بهم ز د ی برعکس پرسپولیس ضمن ثبات تیم با جذب بازیکنان خوب راحت قهرمان می شود چرا که استقلال را شخم ز د ی استقلال تا بیاد تیم بشود لیگ تمام می شود پرسپولیس هم قهرمان میشود پروژه ای که وزیر ورزش پرسپولیسی دولت روحانی ۶و۷ ساله با مدیران انتخابی برای استقلال انرا. را انجام میداد اقای مجیدی شما در دام مددی افتادی !!تازه اخلاق شما طوری است با هیچ پیشکسوتی نمی توتنی کار کنی ولذا ناخواسته به استقلال ضربه می زنی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: