کد خبر: ۸۹۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
تعداد بازدید: ۳۸۹
کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، نحوه برگزاری انتخابی در سه وزن را مشخص کرد.

چرخه انتخابی آزادکاران برای رقابت‌های جهانیبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، نحوه برگزاری انتخابی در سه وزن را مشخص کرد.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با توجه به اعلام کتبی حسن عبادی مبنی بر مصدومیت از ناحیه پا، نامبرده شانس حضور در مسابقات کشتی آزاد رقابت‌های جهانی نروژ در وزن 65 کیلوگرم را از دست داد.

بر این اساس، کادر فنی با توجه به پذیرفته شدن درخواست امیرمحمد یزدانی برای حضور در این وزن و همچنین بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی، نحوه برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی در وزن 57، 65 و 70 کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:

با توجه به فرصت اندک تا رقابت‌های جهانی نروژ، کادر فنی تصمیم گرفت مسابقات انتخابی در اوزان 57، 65 و 70 کیلوگرم در روز جمعه 12 شهریورماه به شرح زیر برگزار شود:

به دلیل شرایط ویژه وزنی کشتی‌گیران، این مسابقات با 3 کیلوگرم ارفاق وزن و شیوه پیروزی 2 از 3 کشتی برگزار خواهد شد.

57 کیلوگرم: علیرضا سرلک – علی قلی زادگان

65 کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی- کیان محمودجانلود

70 کیلوگرم: امیرحسین مقصودی- عرفان الهی

همچنین کادر فنی، توضیحاتی را در مورد انتخابی وزن 65 کیلوگرم به شرح زیر ارائه داد:

با اعلام کتبی حسن عبادی مبنی بر مصدومیت از ناحیه پا، نامبرده شانس حضور در مسابقات جهانی کشتی آزاد (نروژ) را از دست داد.

با توجه به درخواست هیئت کشتی مازندران و امیرمحمد یزدانی مبنی بر حضور در وزن 65 کیلوگرم، کسب عناوین نخست انتخابی تیم ملی و سهمیه المپیک و داشتن بهترین کارنامه در جمع مدعیان وزن 65 کیلوگرم، بعد از شرکت در تست‌های آمادگی جسمانی اردوهای تیم ملی و بررسی شرایط وزنی‌اش توسط کادر فنی، شانس حضور در چرخه انتخابی مسابقات جهانی نروژ را بدست آورد.

در مرحله قبلی چرخه انتخابی، در تورنمنت یاشاردوغو حسن عبادی به‌عنوان نفر اول حقیقی وزن 65 کیلوگرم دست یافته و کیان محمود جانلو به عنوان دوم حقیقی رسیده بود. با این حال بعد از انصراف عبادی از حضور در چرخه انتخابی، یزدانی و محمود جانلو در تاریخ 12 شهریور 1400 به‌صورت مبارزه درون اردویی «2 از 3» با سه کیلوگرم ارفاق وزن به مصاف هم خواهند رفت تا کشتی‌گیر برنده، دوبنده تیم ملی را در پیکارهای جهانی نروژ به تن کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: