کد خبر: ۸۹۶۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
تعداد بازدید: ۲۳۹
نماینده مردم سروستان و کوار و خرامه درمجلس اظهار داشت: باید انقلاب نیروگاه‌سازی در تمامی استان‌ها راه بیندازیم و به کمک بخش خصوصی این اقدامات صورت گیرد.

انقلاب نیروگاه‌سازی در استان‌ها به راه بیندازیم/ احقاق حق ایران در هاب شدن از برنامه‌های محرابیان استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، عبدالعلی رحیمی مظفری در جلسه امروز صحن علنی مجلس که در موافقت با وزیر پیشنهادی نیرو سخن می‌گفت، اظهار داشت: ما در آستانه گام دوم انقلاب هستیم و مجلس جوان زمینه ایجاد دولت جوان را فراهم کرد و این مطالبه مقام معظم رهبری بوده است. بنابراین به اسم بی‌تجربگی جوانان را مورد هجمه قرار ندهیم.

وی افزود: در جهت تشکیل کابینه دولت انقلابی کمک کنیم ضمن اینکه بنده اعلام می‌کنم اگر کاستی باشد باید رفع شود. بنده هیچگاه چک سفید امضاء به کسی نمی‌دهم.

این نماینده موافق وزیر پیشنهادی نیرو گفت: محرابیان از جنس مردم، بی‌حاشیه و اهل تعامل است. کسی که جرأت کرده در بحرانی‌ترین شرایط وزارت نیرو که قطعی مکرر آب، کاهش برق به یک‌پنجم و وقوع سیلاب و یا کم‌آبی در بسیاری از مناطق کشور تصدی این وزارتخانه را برعهده بگیرد، کاری بزرگ است.

رحیمی مظفری با بیان اینکه وقوع مشکلات یادشده در فوق به دلیل نبود مدیریت است، خاطرنشان کرد: حل مشکلات یاد شده مدیر جهادی می‌خواهد. محرابیان یک وزیر پرکار جهادی است که مورد تایید هر سه کمیسیون مربوطه در مجلس قرار گرفته‌ است.

وی با بیان اینکه برنامه محرابیان عملیاتی است، گفت: در زمان دولت نهم و دهم در حوزه وزارت نیرو 350 پروژه مهر ماندگار داشته است و به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور در این پروژه‌ها فعالیت کرده است. نشان درجه 2 سازندگی را گرفته و 2 بار از مجلس رأی اعتماد کسب کرده است.

نماینده موافق وزیر پیشنهادی نیرو تاکید کرد: در زمان ایشان قیمت فولاد و سیمان کاهش یافت. برای کاهش آلایندگی صنایع دستور نصب دوربین آنلاین را صادر کرد بنابراین امیدواریم تصمیم درست بگیریم.

رحیمی مظفری با بیان اینکه توجه به برق تجدیدپذیر و تامین آب پایدار شهرها و روستاها در دستور کار محرابیان است، خاطرنشان کرد: رفع ناترازی مصرف و تولید برق و مدیریت مطلوب از جمله کلیدواژه‌های تصدیگری وزیر پیشنهادی نیرو است و کمیسیون‌های مربوطه بر این موضوع اذعان دارند.

وی یادآور شد: مدیریت منابع آب و احقاق حق ایران در بحث هاب شدن از جمله برنامه‌های محرابیان است.

نماینده موافق وزیر پیشنهادی نیرو با بیان اینکه توسعه نیروگاه‌های پراکنده در دستور کار او است، ادامه داد: باید انقلاب نیروگاه‌سازی در تمامی استان‌ها راه بیندازیم و به کمک بخش خصوصی این اقدامات صورت گیرد.

رحیمی مظفری افزود: راه‌اندازی نیروگاه‌های خاموش در شرایطی که برق نداشتیم اتفاق افتاد به طوری که به خاطر تفکر غیرجهادی و عدم پرداخت پول نیروگاه‌های خصوصی بسیاری از نیروگاه‌ها در شرایط کمبود برق، خاموش بودند.

وی همچنین گفت: استفاه از آب دریا و پساب در دستور کار محرابیان است.

رحیمی مظفری خطاب به نمایندگان یادآور شد: روی جوانی وزرای پیشنهادی تکیه نکنید. مگر ما با کسانی که سنشان بالا بود چه خاکی بر سر کردیم؟ به این کابینه جوان رأی بدهیم، بنده اعلام می‌کنم مهم نیست چه کسی مسئول می‌شود بنده آخرت خود را فدای دنیا نمی‌کنم و آنچه گفتم به حق بود.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: