کد خبر: ۸۹۶۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲
تعداد بازدید: ۱۸۰
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در آستانه سفر به واشنگتن، بار دیگر تأکید کرد که با تلاش‌های دولت آمریکا برای احیای برجام مخالف است.

با کشورهای عرب منطقه ائتلافی ضدایرانی تشکیل می‌دهیم/ عملیات مخفیانه علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران ادامه می‌یابدبه گزارش خبرداغ به نقل از نیویورک‌تایمز، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در آستانه سفر به واشنگتن، بار دیگر تأکید کرد که با تلاش‌های دولت آمریکا برای احیای برجام مخالف است.

وی گفت که در دیدار با «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا راهبرد جدیدی در قبال ایران ارائه می‌دهد که مبتنی بر تقویت همکاری با کشورهای عربی و مقابله با آنچه «جاه‌طلبی‌های هسته‌ای ایران» خواند، می‌شود.

 بنت در ادامه ادعاهای خود افزود که اقدام‌های مخفیانه اسرائیل علیه برنامه هسته‌ای ایران ادامه خواهد یافت.

وی با تکرار برخی یاوه‌گویی‌ها درباره فعالیت‌های هسته‌ای و سیاست‌های منطقه‌ای ایران، گفت که اسرائیل با کشورهای عرب منطقه ائتلافی برای مقابله با ایران تشکیل می‌دهد.

به‌رغم مخالفت جامعه بین‌الملل با ساخت و ساز‌های رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینیان، بنت گفت که اسرائیل، شهرک‌های یهودی‌نشین را گسترش می‌دهد و هرگونه توافق صلح با فلسطینی‌ها را رد خواهد کرد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: