کد خبر: ۸۹۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
تعداد بازدید: ۲۸۸
کیشوندان مبتلا به بیماری کرونا از ارائه خدمات درمانی رایگان بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش بهره مند می شوند

شرایط پذیرش رایگان بیماران مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، کیشوندان مبتلا به بیماری کرونا می توانند با ارائه "كارت كيشوندي، اجاره نامه يا سند ملكي و يا معرفي نامه معتبر اشتغال به کار در جزيره" از ارائه خدمات درمانی رایگان بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش استفاده کنند.

همچنین بیماران مبتلا به ویروس کرونا در کیش از ارائه خدمات رایگان" تزریق داروی رمدسیویر(بستری سرپایی)، بستری در بخش های تنفسی و مراقبت های ویژه تنفسی" بهره مند می شوند.

لازم به ذکر است: تمام هزینه های ویزیت "سی تی اسکن، تست PCR و دارو از بیماران مشکوک به کووید19" دریافت می شود و در صورت مثبت بودن تست بیماران، وجه دریافتی به آنان عودت داده خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: