کد خبر: ۸۹۶۱۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲
تعداد بازدید: ۳۱۳
باشگاه پرسپولیس زمان حضور بوژیدار رادوشوویچ سنگربان کروات خود را اعلام کرد.

زمان حضور رادو در پرسپولیس مشخص شدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: باشگاه پرسپولیس زمان حضور بوژیدار رادوشوویچ سنگربان کروات خود را اعلام کرد.

بوژیدار رادوشویچ قرار است فردا دوشنبه از کرواسی عازم تهران شود و طبق برنامه ریزی انجام شده، از روز سه‌شنبه در تمرینات حضور پیدا می‌کند.

دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس که بعد از پایان مسابقات لیگ برای مرخصی به کشورش بازگشته بود، با هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی باشگاه قرار است فردا دوشنبه کرواسی را ترک کند و در قالب دو پرواز به تهران بازگردد.
به این ترتیب او از روز سه‌شنبه در تمرینات تیمی حضور پیدا می‌کند.

سرخپوشان تمرینات خود برای لیگ قهرمانان آسیا و فصل جدید لیگ برتر را امروز یک‌شنبه در حالی در ورزشگاه شهید کاظمی دنبال کردند که امید عالیشاه و مهدی شیری با توجه به تمدید قراردادی که صورت گرفت، اولین تمرین خود با تیم در فصل جدید را انجام دادند.

تمرین امروز از ساعت 18 با صحبت‌های یحیی گل‌محمدی آغاز شد و 80 دقیقه به طول انجامید.

گرم کردن، آقا وسط در سه گروه، پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در دو گروه و فوتبال درون تیمی به مدت 20 دقیقه، برنامه تمرین امروز یک‌شنبه مدافع عنوان قهرمانی لیگ را به خود اختصاص دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: