کد خبر: ۸۶۴۲۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
تعداد بازدید: ۲۸۹
پرسپولیس برای دومین‌بار در چهار روز توانست التعاون را با یک گل شکست دهد، ولی این بار نمایش شاگردان یحیی مطمئن‌تر از بازی اول بود.

به گزارش خبرداغ ، پرسپولیس برای دومین‌بار در چهار روز توانست التعاون را با یک گل شکست دهد، ولی این بار نمایش شاگردان یحیی مطمئن‌تر از بازی اول بود. پرسپولیس از دقایق نخست بازی را تحت کنترل داشت و در هیچ‌کدام از لحظات بازی به نظر نمی‌رسید که حریفش بتواند این وضعیت را تغییر بدهد و به سه امتیاز برسد. در بازی اول مقابل التعاون بازیکنان جدید کمی سردرگم بودند، ولی در فاصله کوتاه بین دو بازی موفق شدند هماهنگی‌شان را ارتقا بدهند. پرسپولیس با جابه‌جایی عناصر هجومی‌اش فضاهای خوبی می‌ساخت و با پاس‌های کوتاه بارها توانست به یک سوم دفاعی حریف نفوذ کند.

 

پرسپولیس در لیگ نوزدهم برای گل زدن بیش از همه روی نفوذهای ترابی و ضربات آخر علیپور تکیه داشت. در مدل جدید بازی این تیم به نظر می‌رسد قرار است اکثر توپ‌ها به آل‌کثیر برسد و بشار، امیری و پهلوان هم به تناوب در رأس قرار می‌گیرند. آل‌کثیر هر چند هنوز گلی نزده، ولی خودش را خیلی خوب در موقعیت گل قرار می‌دهد. او با الگویی تکراری دو بار برای قطع توپ به تیر یک رفت و هر چند در زدن ضربه آخر موفق نبود، ولی با همین حرکت توانست تیمش را به پنالتی برساند. شوت نیمه اول مهاجم فصل قبل صنعت نفت که به تیر دروازه خورد هم نشان می‌دهد او تنها بازیکن باکس نیست.

 

نکته مهم ترکیب پرسپولیس دو تغییر گل‌محمدی نسبت به بازی اول بود و کامیابی‌نیا و حسینی جانشین نوراللهی و کنعانی‌زادگان شده بودند. پرسپولیس در جریان بازی هم سه تعویض داشت که توانست به حفظ نتیجه کمک کند. پرسپولیس بعد از جدایی تعدادی از بازیکنان اصلی و اضافه شدن خریدهای تابستانی وارد سیکل جدیدی شده و تقریباً در تمام پست‌ها رقابت نزدیکی برای رسیدن به ترکیب اصلی وجود دارد. تیمی که برانکو ساخته بود نیاز به نیروهای تازه‌نفس داشت و حالا این مأموریت به گل‌محمدی سپرده شده است.

 

رقابت درون‌تیمی مهم‌ترین نکته است که می‌تواند به ارتقای پرسپولیس جدید کمک کند و انگیزه بازیکنان را بالاتر ببرد. در بازی جمعه شب حسینی یکی از جنگنده‌ترین بازیکنان پرسپولیس بود و نوراللهی در دقایق کوتاه ورودش به زمین چند تکل مؤثر داشت که نشانه همین انگیزه حتی در بین قدیمی‌های تیم است.

 

در شروع نقل و انتقالات گل‌محمدی از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات انتقاد کرد، ولی به نظر می‌رسد بازیکنان خوبی به تیم اضافه شده‌اند و سرمربی پرسپولیس دلیل زیادی برای نگرانی ندارد. البته الدحیل حریف متفاوتی با التعاون است و اگر پرسپولیس می‌خواهد این روند خوب ادامه پیدا کند، باید همچنان سطح بازی‌اش را ارتقا بدهد.

 ایران ورشی 

 
 
 
 
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: