کد خبر: ۸۹۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹
تعداد بازدید: ۳۹۱
باشگاه استقلال اعلام کرد احمد مددی مدیرعامل این باشگاه برای بحث میزبانی آبی‌پوشان از الهلال عربستان راهی امارات خواهد شد.

مدیرعامل استقلال فردا به دبی می‌رودبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: باشگاه استقلال اعلام کرد احمد مددی مدیرعامل این باشگاه برای بحث میزبانی آبی‌پوشان از الهلال عربستان راهی امارات خواهد شد.

به نقل از سایت باشگاه استقلال، احمد مددی مدیرعامل استقلال فردا (چهارشنبه) برای بررسی شرایط میزبانی کشور امارات و انجام مقدمات لازم جهت دیدار استقلال ایران و الهلال عربستان از سری ‌لیگ قهرمانان آسیا که در کشور امارات و شهر دبی برگزار می‌شود، به این کشور سفر می‌کند.

بر اساس توافق انجام گرفته مقرر شد تا در این فاصله زمانی، مذاکرات باشگاه و بازیکنان از سوی اعضای کمیته نقل‌و‌انتقالات ادامه پیدا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: