کد خبر: ۸۹۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶
تعداد بازدید: ۳۰۷
پروازهای ورودی امروز فرودگاه مشهد در نخستین روز از تعطیلات ۶ روزه کرونایی به ۳۰ پرواز کاهش یافت.

سقوط آزاد قیمت بلیت هواپیمابه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: پروازهای ورودی امروز فرودگاه مشهد در نخستین روز از تعطیلات ۶ روزه کرونایی به ۳۰ پرواز کاهش یافت.

بر اساس ابلاغ قرارگاه ملی مقابله با کرونا به سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت‌های هواپیمایی، سفرهای هوایی، ریلی و جاده‌ای می‌بایست به یک سوم تعداد سفرهای پیش از تعطیلات ۶ روزه ۲۵ تا ۳۰ مرداد کاهش یابد.

با توجه به اعلام وب سایت اطلاعات پرواز فرودگاه مشهد، امروز ۳۳ پرواز ورودی و همین تعداد پرواز خروجی در این فرودگاه انجام می‌شود که اگرچه به یک سوم روزهای گذشته کاهش نیافته، اما از سایر روزهای فعالیت فرودگاه شهید هاشمی نژاد که تا بیش از ۷۵ پرواز ورودی و خروجی بود، کمتر است.

همچنین نرخ بلیت پروازهای تهران-مشهد نیز به دلیل شدت یافتن شیوع کرونا در خراسان رضوی، با کاهش تقاضا و درنتیجه کاهش قیمت‌ها به محدوده ۳۰۰ هزار تومان مواجه شده است.

سقوط آزاد قیمت بلیت هواپیما

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: