کد خبر: ۸۹۵۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶
تعداد بازدید: ۲۷۵
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با تاکید بر اینکه هیأت‌های عزاداری باید الگوی رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشند، گفت: استفاده نکردن از ماسک نشانه شجاعت نیست بلکه مظلمه شرعی دارد.

علم‌الهدی: استفاده نکردن از ماسک، شهامت نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با تاکید بر اینکه هیأت‌های عزاداری باید الگوی رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشند، گفت: استفاده نکردن از ماسک نشانه شجاعت نیست بلکه مظلمه شرعی دارد.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی:

* رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی موجب توسعه ویروس کرونا می‌شود و باید توجه داشت که تظاهر به این منکر شرعی فسق است.

* تخطی از دستورالعمل‌های بهداشتی، رعایت نکردن فاصله فیزیکی و استفاده نکردن از ماسک شهامت نیست  و چون در توسعه بیماری اثر دارد مظلمه شرعی دارد.

* حتما باید تاسوعا و عاشورای امسال الگوی التزام هیأتی‌ها به دستورالعمل‌ها باشد و این ملاحظات با دقت تمام به اجرا دربیاید.

* تولیت آستان قدس رضوی از ابتدای شیوع کرونا در رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمام همت خود را به کار گرفت و این روزها که پیک پنجم کرونا را تجربه می‌کنیم با در اختیار قرار دادن اماکن زیر نظر این آستان مقدس برای رسیدگی به بیماران و کمک به تأمین اقلام دارویی خدمت بزرگی را به مشهدالرضا(ع) می‌کند.

* مردم این روزها و از خودگذشتگی کادر درمانی را فراموش نمی‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: