کد خبر: ۸۹۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
تعداد بازدید: ۴۲۹
کاراته کای سعودی می‌گوید ضربه‌ای که به گنج زاده وارد کرد، در حد بیهوشی ورزشکار ایرانی نبود.

طارق حمدی: ضربه‌ام در حد بیهوشی گنج‌زاده نبودبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: کاراته کای سعودی می‌گوید ضربه‌ای که به گنج زاده وارد کرد، در حد بیهوشی ورزشکار ایرانی نبود.

طارق حمدی ستاره کاراته عربستان سعودی که در فینال المپیک 75 کیلوگرم، قافیه را به حریف ایرانی واگذار کرد و با اعلام دیسکالیفه، بازنده مسابقه شد، حالا از عزم خود برای درخشش در بازی‌های آینده گفته است. روزنامه الشرق الاوسط با اشاره به واکنش افکار عمومی در عربستان و همچنین اهدای پاداش معادل با مدال طلا به این ورزشکار از سوی کمیته ملی المپیک عربستان، نوشته که «حمدی همه را متقاعد کرده که او را قهرمان المپیک بدانند.»

به نوشته گزارشگر این روزنامه، «او خاطره ای فراموش نشدنی را در المپیک خلق و با عملکرد مطمئن، شخصیت قوی و ضربات قاطع، خود را در قامت قهرمانی قاطع معرفی کرد.» حمدی با اشاره به حضورش در المپیک از نقش مربی مراکشی در موفقیت هایش گفته و این که با حضور در باشگاه الهلال عربستان، توانسته که آمادگی بالایی را کسب کند.

کاراته کای عربستانی درباره موفقیت های اخیر خود به این روزنامه گفته است: «من در ژوئن گذشته در مقدماتی المپیک در پاریس عملکرد خوبی داشتم و این به من اعتماد به نفس داد. دوست دارم از عبدالفتاح نجار و علی الزهرانی تشکر کنم که مربیان سابق من بودند.»

حمدی در مورد بازی فینال و شکست از سجاد گنج زاده اظهار داشت: «من نمی‌خواهم درباره مسائل داوری صحبت کنم اما مطمئنم ضربه ای که به رقیبم زدم، به حدی نبود که او بیهوش شود. اما اکنون این صفحه را ورق زده ام و می‌خواهم به آینده نگاه کنم. خوشحالم که در کشور عربستان سعودی زندگی می کنم که از جوانان به شدت حمایت می‌کند.»

حمدی که در بازی فینال بازنده شد و تنها مدال نقره عربستان در المپیک را کسب کرد، با تصمیم وزیر ورزش و کمیته ملی المپیک در این کشور، پاداشی معادل 35 میلیارد تومان دریافت کرد و حالا خود را آماده مسابقات جهانی خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: