کد خبر: ۸۹۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۲۹۰
سایت یونانی در گزارش پیش فصل باشگاه آ. اک به توصیف کریم انصاری فرد پرداخت و از نقاط قوت و ضعف ستاره ایرانی نوشت.

توصیف جالب رسانه یونانی از انصاری‌فردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: رسانه aek1924 یونانی نوشت که باشگاه آ.اک اکنون 2 مهاجم خوب در ترکیب دارد که هر کدام می‌توانند مهره کلیدی برای تیم محسوب شوند.

این رسانه یونانی از کریم انصاری فرد و سرخیو آرائوخو به عنوان گزینه‌های آ.اک برای خط حمله نام برد و از رقابت این 2 مهاجم برای رسیدن به ترکیب اصلی نوشت.

aek1924 در خصوص انصاری فرد نوشت که این بازیکن ایرانی نیمکت نشینی را اصلا دوست ندارد و می‌خواهد برای جایگاهش بجنگد. انصاری فرد در گذشته به علت نیمکت نشینی نقاط سیاهی را به ثبت رساند و به نظر می رسد عدم حضور او در ترکیب اصلی می‌تواند دردسر ساز شود.

این رسانه یونانی نوشت که انصاری فرد در بازی گذشته مقابل «وِلِز موستار» در انتخابی لیگ کنفرانس اروپا همین مسئله را نشان داد. بازیکن ایرانی به عنوان جانشین به زمین آمد ولی بسیار عصبانی بود و اصلا ذهنش آرامش لازم برای بازی کردن را نداشت. همین عدم تمرکز کریم باعث شد که 2 موقعیت که معمولا این بازیکن از دست نمی‌داد را از دست دهد و آ.اک از رسیدن به مرحله بعدی بازبماند.

با این حال رسانه یونانی aek1924 به تمجید از انصاری فرد پرداخت و نوشت که او بازیکن محوطه جریمه است و می‌داند چگونه حرکت کند و حریف را به قتل رساند.

شنبه 30 مرداد ماه سوپرلیگ یونان آغاز خواهد شد و باید دید کریم انصاری فرد چه عملکردی از خودش به ثبت خواهد رساند. احسان حاج صفی نیز دیگر نماینده ما در این تیم است و امیدواریم کاپیتان تیم ملی کشورمان نیز در آ.اک موفق ظاهر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: