کد خبر: ۸۹۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۱
احمد موسوی بازیکن تیم استقلال با پشت سر گذاشتن بیماری کرونا از قرنطینه خارج شد.

احمد موسوی از قرنطینه خارج شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: سید احمد موسوی مدافع ۲۹ ساله تیم استقلال که چندی پیش به دلیل مثبت شدن تست کرونا از حضور در تمرینات و مسابقات منع شده بود با منفی شدن تست کووید ۱۹، از قرنطینه خارج و به زندگی عادی برگشت.

موسوی در ابتدای فصل بیستم لیگ برتر از گل گهر سیرجان به استقلال پیوست و در ۱۹ بازی به مدت ۱۰۹۸ دقیقه برای این تیم به میدان رفت. او به عنوان مدافع راست برای استقلال بازی می کرد و یک گل هم به صنعت‌نفت‌آبادان زد. گلی که باعث شد استقلال در تهران به صنعت نفت شکست نخورد.

این مدافع ۱۷۹ سانتی متری متولد شهرستان دورود، یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و در شروع دور جدید تمرینات استقلال باید خودش را به کادر فنی معرفی کند تا برای دیدار با الهلال عربستان در چارچوب دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آماده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: