کد خبر: ۸۹۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۳۰۰
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: تیم فولاد خوزستان تیمی با کیفیت است و در ادامه راه موفقیت‌های بیشتری خواهد داشت.

تیم باکیفیتی هستیم / پنجره نقل و انتقالات را به ناحق بستندبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، جواد نکونام شامگاه یکشنبه پس از قهرمانی تیم فولاد خوزستان در جام حذفی کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک می‌گویم، این قهرمانی را به مردم خوب خوزستان تبریک می‌گویم و از آنها به دلیل لطفی که به من داشتند قدردانی می‌کنم.

وی افزود: قهرمانی تیم فولاد خوزستان در جام حذفی کوچک‌ترین کاری بود که می‌توانستیم برای شادی مردم خوزستان انجام دهیم و امیدواریم که روزهای بهتری در انتظار مردم این استان باشد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان ضمن قدردانی از بازیکنان تیمش گفت: واقعاً بازیکنان بزرگی هستند و با تلاش زیاد این قهرمانی را به دست آوردند.

وی افزود: روزی که پنجره نقل و انتقالات را به ناحق بستند و اتفاقی که نباید می‌افتاد، افتاد تنها یک راه داشتیم که سخت تلاش کنیم تا جبران کمبود بازیکن را داشته باشیم.

نکونام گفت: سخت‌کوشی ما نتیجه داد هر چند در برخی از مواقع نیز به ما ضربه زد و نتوانستیم نتیجه بگیریم به ویژه در بازی با مس رفسنجان در لیگ برتر که من بازیکنی نداشتم که حتی بازی را خوب به پایان برسانم و فروارد را بردم دفاع وسط و چهار تا دفاع چپ داشتم.

وی با بیان اینکه تیم فولاد خوزستان شرایط سختی را در لیگ تجربه کرده است، اضافه کرد: اما برنامه ما این بود که در لیگ پرقدرت باشیم اما جام حذفی هدفمان باشد، با ماشین سازی تبریز عملکرد خوبی را داشتیم و بازی ما قابل دفاع بود.

برخی تیم‌هایی که از لیگ دسته اول آمدند بیشتر از ما هزینه کردند

سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: بازی‌های تیم ما نشان داد که تیم باکیفیتی هستیم، بسیاری از تیم‌ها در لیگ هزینه کردند و صراحتاً اعلام می‌کنم که باشگاه‌هایی که تازه از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمدند بیشتر از ما هزینه کردند و یک بازیکن ۲۷ بازیکن برای یک فصل گرفته و ما تنها هفت بازیکن بزرگسال گرفته‌ایم.

وی افزود: ما با این اختلاف به قهرمانی رسیدیم، از بازیکنان، کادر پزشکی، هیئت مدیره باشگاه و هیئت رئیسه کارخانه فولاد خوزستان و دیگر عوامل تشکر می‌کنم.

نکونام با بیان اینکه یک جاهایی به کادر، بازکنان، تیم پزشکی و ماساژورها سخت گرفتم اما برای این روز بود و موفق هم شدیم، ضمن اینکه از مربی اسپانیایی تیم نیز قدردانی می‌کنم.

دست کارگران کارخانه فولاد خوزستان را می‌بوسم

وی با بیان اینکه ما قهرمان شدیم و در این قهرمانی مستقیم در جام باشگاه‌ها حضور خواهیم داشت، گفت: این برای من در دومین سال مربی گری در فولاد خوزستان بسیار ارزشمند است.

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: ما تیم یکدست و حرفه‌ای هستیم و همه خوشحالیم، دست تمام کارگران فولاد خوزستان را می بوسم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: