کد خبر: ۸۹۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶
تعداد بازدید: ۱۴۹
نماینده ویژه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان با رییس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان و نیز وزیر خارجه این کشور رایزنی و تبادل نظر کرد.

رایزنی نماینده ویژه وزارت خارجه ایران با عبدالله عبدالله و حنیف اتمر درباره اوضاع افغانستانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدابراهیم طاهریان نماینده ویژه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان امروز در تماس تلفنی با عبدالله عبدالله رییس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان در خصوص آخرین وضعیت جاری در افغانستان و روند صلح و گفت‌وگوهای بین الافغانی رایزنی و تبادل نظر کرد.

عبدالله عبدالله ضمن تشکر از مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حمایت و تسهیل روند صلح افغانستان، اهمیت تداوم این حمایت ها را مورد تاکید قرار داد.

محمد ابراهیم طاهریان همچنین با محمد حنیف اتمر وزیر امور خارجه افغانستان از طریق تماس تلفنی گفت‌وگو کرد.
در این گفتگو، طرفین در خصوص آخرین تحولات افغانستان بحث و تبادل نظر کردند. همچنین در زمینه اهمیت روندهای جاری صلح افغانستان به ویژه تداوم گفت‌وگوهای بین الافغانی در تهران رایزنی و مذاکره صورت گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: