کد خبر: ۸۹۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
تعداد بازدید: ۴۱۳
مهدی رجب زاده ضمن اعلام امادگی برای هدایت ذوب آهن هرگونه خبر در خصوص پیشنهاد این باشگاه برای هدایت لیگ بیست و یکم رد کرد.

ذوب آهن پیشنهادی نداده / خیلی‌ها فکر موفقیت محرم را نمی‌کردندبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر – گروه استان‌ها- سید ایلیا طاوسی: لیگ بیستم با فراز و نشیب‌های فراوان به پایان رسید، سپاهان با وجود کسب ۶۵ امتیاز بر جایگاه دوم جدول تکیه زد و ذوب آهن نیز بعد از فصل ضعیف خود به لطف تفاضل گل در لیگ برتر ماندنی شد. خبرگزاری مهر در قالب نظرسنجی در نظر دارد ضمن بررسی عملکرد دو تیم اصفهانی در لیگ برتر بهترین بازیکنان این فصل را نیز از نگاه پیشکسوتان و متخصصان فوتبال به مخاطبان معرفی کند. در چهارمین قسمت از پروژه «اصفهان و لیگ بیستم» به سراغ مهدی رجب زاده بازیکن سابق ذوب آهن رفتیم که مشروح این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید:

ذوب آهن چگونه به این روز رسید؟

دلایل زیادی دارد، ذوب آهن واقعاً در درون مشکل دارد که به این روز افتاده است، تمام این اختلاف سلیقه‌ها، اختلاف نظرها و تغییرات هیئت مدیره و متفاوت بودن دید آنها و هر روز یک سری کار جدید در ذوب آهن انجام شد و هر روز این کارهای جدید به ذوب آهن آسیب زد و هیچ کاری رو به پیشرفت نبود و تنها نکته مثبت ماندن ذوب آهن در لیگ برتر بود.

اینکه کسی بالای سر تیم نیامد که تیم را بشناسد و با شرایط ذوب آهن آشنا باشد و دلسوز و نگران این تیم باشد باعث شد وضعیت ذوب آهن بد شود و مربیان آن مقطع هم از ذوب آهن رفته‌اند و هیچکس هم پاسخگو نیست، اما زمانی که یک فرد متعصب بالای سر تیم باشد هیچوقت کاری خلاف منفعت باشگاه نمی‌کند.

ذوب آهن لیگ بیستم را چطور دیدید؟

فصل فوتبال اصفهان دو جنبه مختلف داشت، ذوب آهن از یک سو با تغییراتی که مدام ایجاد می‌شد و مربیانی که در ابتدای فصل انتخاب شدند نتوانستند به ذوب آهن کمک کنند، همچنین در ان مقطع بازیکنان خوب تیم که هر کدام می‌توانستند به تیم کمک کنند، جدا شدند و هر کدام به ارکان تیم‌های جدید خود بدل شدند و با جدایی این نفرات تیم خالی شد.

بازیکنانی که برای ذوب آهن جذب شدند که کیفیت در سطح لیگ برتر و رقابت در این لیگ را نداشتند، شاید این بازیکنان یکی دو سال دیگر با کسب تجربه موفق شوند، اما در آن مقطع به ذوب آهن کمک نکردند و ایجاد حواشی و مشکلات مدیریتی وضعیت تیم برای لیگ بیستم را بهم ریخت.

نیم فصل دوم تیم پیشرفت کرد؟

در نیم فصل با آمدن کادر فنی جدید یکی دو نتیجه امیدوار کننده کسب شد، اما در ادامه این تیم دوباره اسیر معضلات شد و ذوب آهن مشکلات فنی زیادی داشت که با وجود بهبودی در نیم فصل دوم کافی نبود که بتواند تیم را از مخمصه نجات دهد، اما در نهایت با وجود تغییرات مدیریتی و آمدن فریدونی که به تیم کمک کرد و حواشی را کاهش داد به دلیل مشکلات اول فصل تا روز آخر مدعی سقوط بود و هفته آخر با معجزه در لیگ ماند.

تغییرات خیلی جزئی با حضور مجتبی حسینی به وجود آمد، شکل تیم کمی بهتر شد اما در نتیجه گیری موفق نبودیم و در فاز تدافعی نیز خیلی ضعیف کار کردیم و با توپ‌ها و با اتفاقات ساده گل می‌خوردیم و خیلی سخت گل می‌زدیم و با توجه به مشکلات روانی بازیکنان فوتبال تیمی افت کرد و این استرس باعث شد عملکرد خوبی ثبت نشود.

در مقطع حسینی در ذوب آهن پیشنهادی به شما ارائه شد؟

در نیم فصل که آقای حسینی آمدند یک پیشنهادی به من شد و فکر می‌کنم من و آقای حسینی جز دو گزینه آخر بودیم که حسینی با رأی هیئت مدیره در آن مقطع سرمربی ذوب اهن شد.

برای فصل آینده برنامه‌ای از شما خواسته شده؟

خیر، الآن با من هیچ صحبتی نکردند و برنامه‌ای نیز از من نخواستند و ما هم منتظریم ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

در صورت وجود پیشنهاد شما آمادگی هدایت ذوب آهن را دارید؟

بله، من آمادگی این موضوع را دارم و دو سال است آمادگی مربیگری در لیگ برتر را دارم، اما منتظرم ببینم چه چیزی رخ می‌دهد و در هر صورت خیلی زود به جرگه مربیان اضافه خواهم شد.

سپاهان چه عملکردی از خود به جای گذاشت؟

سپاهان آن روی سکه در فصل فوتبال اصفهان بود، سپاهان توانست بازیکنان خود را حفظ کند و شاکله تیمی خود را حفظ کند و بازیکنان مدنظر خود را به تیم اضافه کند که با آمدن نویدکیا که به نظر من یک انتخاب درست و به موقع بود، تیم خود را تقویت کرد.

محرم نویدکیا در مقطع درستی به سپاهان آمد از پایان فصل نوزدهم خیلی زود هدایت تیم را به عهده گرفت و در بازی‌های آسیایی نیز روی نیمکت سپاهان حضور داشت که به وسیله آن شناخت خوبی روی تیم پیدا کرد و با وجود اینکه سال اول مربیگری خود را تجربه می‌کرد تیم بسیار خوبی را راهی مسابقات کند.

محرم نویدکیا به عنوان بازیکنی از جنس باشگاه سپاهان چقدر به این تیم کمک کرد؟

قطعاً خیلی کمک می‌کند، اوایل فصل خیلی‌ها فکر می‌کردند محرم نمی‌تواند در سپاهان موفق باشد، اما او جواب اعتمادها را داد، اعتماد به یک نیروی جوان که سال‌ها در آن تیم بازی کرده و هواداران او را دوست دارند باعث شد سپاهان به روزهای اوج خود برگشت و تا روز آخر در کورس قهرمانی بود و شایستگی قهرمانی را نیز داشت.

هر بازیکنی که در تیمی بازی کرده باشد و از بازیکنان بزرگ ان تیم باشد محبوبیت و مقبولیت خوبی بین هواداران دارد و این باعث می‌شود خود شخص نیز اعتماد به نفس خوبی در آن تیم داشته باشد و اینکه مربی بداند پذیرفته است و اعتماد خوبی وجود دارد به خوبی به امور فنی تیم می‌رسد، این‌ها فاکتورهایی است که امثال محرم و بازیکنان با سابقه تیم‌ها دارند و باعث می‌شود تیم را به موفقیت سوق دهد.

در پایان بهترین بازیکنان فصل فوتبال اصفهان از نگاه مهدی رجب زاده

۱. سجاد شهباززاده (یک امتیاز)

۲. سروش رفیعی (دو امتیاز)

۳. محمدرضا حسینی (یک امتیاز)

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: