کد خبر: ۸۹۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
تعداد بازدید: ۳۰۳
نماینده مجلس یازدهم با بیان اینکه سرمایه اجتماعی خودمان را از دست داده‌ایم، گفت: باید با تعامل میان دولت و مجلس این سرمایه اجتماعی احیا شود و با یک سال فعالیت جهادی بازگردانده شود.

وضعیت کرونا در مشهد وخیم است/ سرمایه اجتماعی از دست رفته باید با یک سال کار جهادی،‌ برگردانده شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، نصرالله پژمانفر نماینده مجلس یازدهم در صحن علنی مجلس با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: روز خبرنگار فقط با تبریکات و عکس خبرنگاری توام می‌شود، در حالی که امروز بحث بیمه و حداقل حمایت‌هایی که باید صورت بگیرد، وجود ندارد که امیدواریم در برنامه دولت رسیدگی به آن دستور کار قرار گیرد. 

وی با اشاره به وضعیت بد شیوع کرونا در مشهد، گفت: به دلیل ترددهای بسیار زیادی که زائران داشته‌اند، مراقبت‌های لازم صورت نگرفته است و وضعیت نابسامانی در شهر مشهد داریم. اگرچه باید به اقتصاد شهر نگاه کنیم اما باید به بیماری هم توجه شود. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خطاب به مجلس و دولت سیزدهم با بیان اینکه ما سرمایه اجتماعی خودمان را از دست داده‌ایم، گفت: باید با تعامل میان دولت و مجلس این سرمایه اجتماعی احیا شود و با یک سال فعالیت جهادی بازگردانده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: