کد خبر: ۸۹۴۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹
تعداد بازدید: ۳۷۶
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم استقلال این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارد و سال سخت با قهرمانی تمام شود.

بیانی: شکست پرسپولیس و گل‌گهر آسان نبودبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان: شاهین بیانی درباره صعود تیم فوتبال استقلال به فینال جام حذفی گفت: استقلال مسیر خیلی سختی برای رسیدن به فینال طی کرد. شکست پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان کار آسانی نبود اما شاگردان فرهاد مجیدی با همدلی و هدفی که داشتند به فینال صعود کردند.

وی افزود: بازیکنان استقلال در ماه‌های اخیر روزهای سختی را سپری کردند؛ اما از آنها می‌خواهیم هر چه دارند رو کرده و تلاش کنند تا با گرفتن قهرمانی آن را به هواداران هدیه بدهند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به بازی فینال با فولاد خوزستان تصریح کرد: فولاد تیم خوبی دارد و کار سختی برابر آنها داریم، از طرفی نبود دو بازیکن مثل دانشگر و حسینی به اضافه محرومیت مجیدی کار را سخت‌ تر می‌کند. امیدوارم استقلال این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارد و سال سخت با قهرمانی تمام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: