کد خبر: ۸۹۴۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵
تعداد بازدید: ۷۴۳
مهدی تارتار سرمربی تیم پیکان برای تمدید قرارداد شروطی را تعیین کرده است. اوبا وجود اینکه تمایل خود را برای ماندن نشان داده اما خواسته‌هایی دارد.

مربی پرسپولیسی برای تمدید قرارداد شرط گذاشتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: پیکان با مهدی تارتار نتایج بسیار خوبی که در لیگ برتر گرفت رتبه آبرومندی در بیستمین دوره رقابتهای لیگ کسب کرد.

مسئولان باشگاه پیکان خواهان تمدید قرارداد این مربی جوان هستند و البته مهدی تارتار نیز دوست دارد با پیکانی ها کارش را ادامه دهد اما خواسته‌هایی برای ماندن مطرح کرده است.

شنیدیم تارتار اعلام کرده هیئت مدیره باشگاه باید در بودجه این تیم کمی تجدید نظر کند و رقم بالاتری را برای فصل آینده در نظر بگیرند.

همچنین تارتار خواهان جذب ۵ بازیکن با تجربه و با کیفیت بالا شده است و قرار شده به زودی فهرست ورودی و خروجی مد نظر خود را به مسئولین باشگاه ارائه کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: