کد خبر: ۸۹۴۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
تعداد بازدید: ۳۶۱
رئیسی در مراسم تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری:
رییس‌جمهور دولت سیزدهم را دولت مردمی و دولت رفاه و وفاق ملی توصیف کرد و گفت: دولت خستگی ناپذیر برای رسیدن به اهداف پیش خواهد رفت.

دولت سیزدهم خستگی‌ناپذیر پیش خواهد رفت/ خادم ۸۰ میلیون جمعیت کشور هستمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سیدابراهیم رئیسی پس از ادای سوگند و انجام مراسم تحلیف ضمن خیر مقدم به میهمانان خارجی و داخلی شرکت‌کننده در این مراسم اظهار داشت: طلوع انقلاب اسلامی در ایران فصل نوینی از آزادی، مشارکت سیاسی و مردم سالاری را در تاریخ کشور به ثبت رساند. قانون اساسی جمهوری اسلامی به عنوان میثاق ملی در اصل ششم، همه نهادهای حاکمیتی را محصول اراده و رای مردم دانسته است و اینک در چهاردهم مرداد ۱۴۰۰ بار دیگر اراده ملت تجلی یافت تا این خدمتگذار با آرمان های بلندی، سوگند وفاداری یاد کند که ۴۰ سال قبل توسط امام بزرگوارمان به ثمر نشست.

رییس‌جمهور با بیان اینکه مردم برای پیمودن مسیر نورانی انقلاب عزمی راسخ دارند و اراده آنها قرار گرفتن کشور در مسیر عدالت پیشرفت آزادی و عزت است، گفت: سرنوشت ایران بزرگ به همت امت تاریخ‌ساز و به رهبری امام عظیم الشأن متحول شد و ملت ایران به واسطه انقلاب اسلامی زنجیر زورگویان را از دست و پای خود باز کرد و بر سرنوشت خود حاکم شد.

وی با بیان اینکه پیام رای مردم در حماسه ۲۸ خرداد پیام تحول خواهی و عدالت طلبی بود، عنوان کرد: مردم از ما دولت عدالت گستر و تبعیض گریز و برنامه محور و علم خواه عمل کنیم و مدافع حقوق انسان‌ها در عالم باشد و به ظلم درهیچ کجای جهان راضی نباشد. ظلم وجنایت در هر جای جهان باشد ما در کنار مظلومان خواهیم ماند.

رئویسی با تاکید بر اینکه خادم ۸۰ میلیون جمعیت کشور هستم، گفت: مردم می‌خواهند معیشت و سفره آن‌ها بهبود بخشیده شود و نشاط و شور اجتماعی در کشور گسترش یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: