کد خبر: ۸۹۳۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
تعداد بازدید: ۱۸۶
صفار هرندی گفت: آقای رئیسی در اخذ مشورت از افراد صاحب‌نظر و گروه‌های مختلف کارشناسی برای انتخاب اعضای کابینه، با سعه صدر کامل عمل کرده است.

رئیسی برای انتخاب اعضای کابینه، با سعه صدر کامل عمل کرده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در پی انتشار یک گفتار چند ثانیه‌ای و تقطیع شده از صفارهرندی درباره توصیه رهبری به سید ابراهیم رئیسی پیرامون نحوه چینش کابینه، وی با ابراز تنفر از اقدام مفسده‌جویانه عناصری در تقطیع مطلب خود، محتوای آن را دروغ دانست و اظهار کرد: تا آنجا که من اطلاع دارم جناب آقای رئیسی در اخذ مشورت از افراد صاحب‌نظر و گروه‌های مختلف کارشناسی برای انتخاب اعضای کابینه، با سعه صدر کامل عمل کرده است و البته غیر از این هم از ایشان انتظار نمی‌رفت و این حقیقت ان شاءالله در روز معرفی کابینه به مجلس، جلوه بیشتری خواهد داشت.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: