کد خبر: ۸۹۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۴۰۴
تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک‎ آینده و شرکت فولاد آتیه خاورمیانه با حضور اعضای هیات عامل و مدیران بانک و اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت، توسط نادرخواجه حق وردی، معاون امور شعب و بازاریابی بانک آینده و عزیز قنواتی، مدیرعامل شرکت فولاد آتیه خاورمیانه به امضاء رسید.

با هدف مانع زدایی از تولید ایرانی: امضای تفاهم نامه مشترک بانک آینده با فولاد آتیه خاورمیانهبه گزارش خبرداغ به روابط عمومی بانک آینده ، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک‎ آینده و شرکت فولاد آتیه خاورمیانه با حضور اعضای هیات عامل و مدیران بانک و اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت، توسط نادرخواجه حق وردی، معاون امور شعب و بازاریابی بانک آینده و عزیز قنواتی، مدیرعامل شرکت فولاد آتیه خاورمیانه به امضاء رسید.
این تفاهم‌نامه با هدف ارتقای سطح همکاری مشترک و حمایت و پشتیبانی از تولید داخلی و کمک به اشتغال‌زایی و تسهیل ارتباط میان طرفین در حوزه ارائه خدمات بانکی و مالی بانک‎ آینده به شرکت فولاد آتیه خاورمیانه‌، منعقد شد.
مشارکت‌های مالی، ارائه تسهیلات ویژه در قالب طرح آینده‌داران، عرضه سبدهای متنوع تسهیلات و خدمات نوین بانکداری الکترونیکی به تمامی اعضا و کارکنان شرکت از دیگر موضوعات مطرح شده در این تفاهم‌نامه است.
هم‌چنین، ارائه انواع خدمات بانکی در حوزه‌های مختلف از جمله: اعتباری، ارزی، بانکداری الکترونیکی و بانکداری شرکتی در این تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: