کد خبر: ۸۹۳۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
تعداد بازدید: ۱۵۹
تیم فوتبال آلومینیوم اراک در ادامه شکست‌های سریالی‌اش، در هفته بیست و نهم لیگ برتر هم شکست خورد که این چهارمین شکست پی در پی آنها در لیگ برتر بود.

تداوم شکست های آلومینیوم و دور شدن از جمع مدعیان کسب سهمیهبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، از هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ برتر، دو تیم سایپا و آلومینیوم در حالی در اراک به دیدار هم رفتند که این دیدار برای سایپا بسیار مهم بود و حالت مرگ و زندگی داشت. نارنجی پوشان در این دیدار با یک گل به پیروزی رسیدند تا مهم‌ترین ۳ امتیاز آنها در این فصل به دست آمده باشد.

آلومینیوم اراک که تا هفته بیست پنجم در رده چهارم جدول حضور داشت و از شانس خوبی برای کسب سهمیه آسیا برخوردار بود، بعد از آن روی نوار ناکامی و شکست گام برداشت و شکست های سریالی را پذیرفت و در ادامه همین شکست ها، در هفته بیست و نهم هم مقابل سایپا با یک گل شکست خورد که این چهارمین شکست پی در پی آنها در لیگ برتر است؛ و با احتساب شکست آنها در جام حذفی، می‌توان این شکست را پنجمین باخت پی در پی آنها دانست.

آلومینیوم در این فصل تنها ۸ بار طعم شکست را چشیده و نیمی از این شکست‌ها را در ۴ بازی آخر تحمل کرده که این بسیار عجیب است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: