کد خبر: ۸۹۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
تعداد بازدید: ۲۱۶
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: یقیناً مردم فریب جنجال‌ها و دروغ‌ها را نخواهند خورد و نظام در کنار مردم با فائق آمدن بر مشکلات، پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمنان را خواهند داد.

فرمانده کل سپاه: مردم ایران دیگر فریب جنجال‌ها و دروغ‌های دشمنان را نمی‌خو‌رند/ پاسخ یاوه‌گویی‌ها‌ را خواهیم دادبه گزارش خبرداغ با نقل از  تسنیم از سنندج، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی‌ عصر امروز در حاشیه سفر خود به استان کردستان در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: هدف از این سفر به واسطه احترام و قداستی که ما برای سرزمین کردستان و مردمان این دیار قائل هستیم، بوده است.

وی بیان اینکه ما همواره خواهان پیشرفت، رفاه، امنیت، آرامش و آسایش مردمان این خطه از سرزمین هستیم، افزود: همواره تلاش می‌کنیم که کردستان را در مرکز توجه و تلاش‌های خودمان در برقراری امنیت کامل و خدمت به مردم این منطقه قرار دهیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بازدید از مناطق استقرار نیرو‌های سپاه در منطقه تابع قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب کشور، بازدید از تلاش‌های نیرو‌های سپاه بیت‌المقدس در عرصه خدمات اجتماعی، شرکت در همایش بزرگداشت شهدای سرزمین، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، طوائف، بزرگان و ماموستایان عزیز از دیگر اهداف سفرمان به استان کردستان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: