کد خبر: ۸۹۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
تعداد بازدید: ۱۵۶
رئیس جمهور منتخب گفت: نمی خواهیم رسیدگی به مسائل مهم کشور از جمله اوضاع خوزستان را به بعد از تشکیل دولت موکول کنیم و بررسی را از الان شروع کرده ایم.

رئیسی: نباید منتظر شروع دولت شویم چرا که همه از مسائل و مشکلات خوزستان مطلع هستیم / باید با مردم درباره مشکلات صادق بودبه گزارش خبرداغ به نقل از شبکه خبر: رئیس جمهور منتخب، با مسئولان دستگاه‌های مرتبط با مسائل استان خوزستان جلسه‌ای ویژه گذاشت.
در این جلسه، گزارشی از مشکلات استان خوزستان، علل مشکلات و راه حل‌ها ارائه شد.

رئیسی در این جلسه گفت: نمی خواهیم رسیدگی به مسائل مهم کشور از جمله اوضاع خوزستان را به بعد از تشکیل دولت موکول کنیم و بررسی را از الان شروع کرده ایم.

رئیس جمهور منتخب، با تاکید بر اینکه، اقدامات انجام شده برای حل مشکل مردم عزیز خوستان، لازم بوده، اما کافی نبوده، گفت: باید با مردم درباره‌ی مشکلاتی که به وجود می‌آید، صادق بود.

او همچنین گفت: نباید منتظر شروع دولت شویم چرا که همه از مسائل و مشکلات خوزستان مطلع هستیم.

رئیسی افزود: چند استان در کشور داریم که باید به صورت ویژه به آن ها رسیدگی شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: