کد خبر: ۸۹۳۳۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
تعداد بازدید: ۲۷۶
آیت الله عبدالکریم فرحانی نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از قوه قضائیه انتظار داریم با افرادی که مسبب وارد کردن خسارت به مردم استان شده اند و از نیروهای ضد انقلابی هستند شناسایی و مجازات کند.

عضو مجلس خبرگان: قوه قضائیه مسببان وارد کردن خسارت به مردم خوزستان را مجازات کند / عوامل ضدانقلاب با سوء استفاده از فضای مطالبه گری مردم، باعث مرگ چند جوان در استان شدند / خانواده‌های کشته‌شدگان مطالبه دارند که انتقام خونی که از آن‌ها ریخته شده گرفته شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از قوه قضائیه انتظار داریم با افرادی که مسبب وارد کردن خسارت به مردم استان شده اند و از نیروهای ضد انقلابی هستند شناسایی و مجازات کند.

آیت الله عبدالکریم فرحانی بیان کرد: مردم خوزستان که همواره در صف دفاع از نظام بوده اند به ضدانقلاب‌ها اجازه نمی‌دهند که از این فضا سوء استفاده کنند و از مردم تقاضا دارم تا در فضایی آرام مطالبات خود را بیان کنند و اطمینان داشته باشند که مسئولان نیز در حال تلاش برای رفع مشکلات در استان هستند.

وی افزود: متاسفانه در چند روز اخیر دشمنان اسلام و عوامل ضدانقلاب تلاش کرده اند از فضای مطالبه گری مردم استان سوء استفاده کنند و متاسفانه باعث مرگ چند جوان در استان شدند. این افراد درصدد مخدوش کردن مطالبه‌ به حق مردم هستند و مردم به این فتنه ها آگاهند و اجازه نخواهند داد چنین سوءاستفاده‌ای انجام شود.

آیت الله فرحانی گفت: پرچم مطالبه‌گری به دست جوانان انقلابی است که امید است با مدیریت این جریان، زمینه تحقق عدالت و رفع تبعیض درعرصه‌های آب،کشاورزی، دامپروری و اشتغال بومی فراهم شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: من از مقامات امنیتی استان استدعای پیگیری جدی را دارم چرا که خانواده‌های کشته‌شدگان از علما و مسئولان استان مطالبه دارند که انتقام ظلمی را که ضدانقلاب به این خانواده‌ها داشته و خونی که از آن‌ها ریخته شده گرفته شود.

وی افزود: ما مطالبه‌گر برخورد قانونی فوری با کسانی هستیم که این ظلم و جنایت را در حق جوانان ما به ویژه در شادگان انجام دادند چرا که خانواده‌های آن‌ها نیز این امر را از ما مطالبه می‌کنند و انشالله در کنار سایر مطالبات به حق، علمای استان در این مطالبه نیز پیش‌قدم باشند.

در پی خشکسالی و تنش آبی در خوزستان جمعی از مردم که بیشتر از قشر کشاورز و دامدار هستند به دلیل نگرانی از وضعیت دام و زمین های زراعی خود درخواست و مطالبه رهاسازی آب را داشتند که متاسفانه در این بین افرادی که دست نشانده دشمنان انقلاب اسلامی هستند از این فضا سو استفاده کردند و باعث ایجاد برخی ناامنی ها در جامعه شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: