کد خبر: ۸۹۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۱۵۲
جانشین رئیس پلیس‌راه خراسان‌رضوی از ممنوعیت ورود و خروج خودرو به مشهدمقدس خبر داد.

ورود و خروج به مشهد ممنوع شد‌به گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم: جانشین رئیس پلیس‌راه خراسان‌رضوی از ممنوعیت ورود و خروج خودرو به مشهدمقدس خبر داد.

سرهنگ محمد قانعی‌نژاد اظهار داشت: با هدف جلوگیری از ترددهای غیرضروری و با توجه به شیوع موج پنجم کرونا ورود و خروج خودرو به مشهدمقدس ممنوع شده است.

وی با اشاره به اینکه ورود خودروهای غیربومی به خراسان رضوی ممنوع و خروج خودروهای بومی نیز ممنوع است، گفت: تخلف ورود خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز و خروج خودروهای بومی از این شهرها 10 میلیون ریال و در شهرهای نارنجی نیز پنج میلیون ریال جریمه دارد.

جانشین ‌پلیس‌راه خراسان‌ رضوی گفت: مشهد، کاشمر، سبزوار، بینالود، قوچان، سرخس، درگز، گناباد و ششتمد در خراسان‌رضوی اینک در وضعیت قرمز کرونایی و نیشابور، زبرخان، چناران، فریمان، تربت حیدریه، بردسکن، خواف، تایباد و فیروزه نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: