کد خبر: ۸۹۳۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۲۴۶
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به مفقود شدن پنج نفر در سیل روز جمعه در کیسکان شهرستان بافت از توابع استان کرمان گفت: پیکر بی جان سه نفر از افراد مفقود شده روز شنبه پیدا شد و در پنجمین روز از این جست وجو پیکر ۲ نفر دیگر توسط امدادگران هلال احمر در حوالی سد بافت پیدا شد.

پیکر ۲ مفقود دیگر سیل بافت کرمان پیدا شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به مفقود شدن پنج نفر در سیل روز جمعه در کیسکان شهرستان بافت از توابع استان کرمان گفت: پیکر بی جان سه نفر از افراد مفقود شده روز شنبه پیدا شد و در پنجمین روز از این جست وجو پیکر ۲ نفر دیگر توسط امدادگران هلال احمر در حوالی سد بافت پیدا شد.

رضا فلاح افزود: پنج عضو یک خانواده روز جمعه در پی وقوع سیل در کیسکان بافت و طغیان رودخانه این منطقه گرفتار سیلاب شدند.

وی اظهار داشت: حدود ۸۰ نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان کرمان در مناطق مختلف روستای کیسکان در شهرستان بافت در این عملیات که به مدت پنج روز به طول انجامید به جست و جوی مفقودان پرداختند.

فلاح بیان کرد: در این عملیات بیش از ۱۳ تیم امداد و نجات جست و جوگر، غواصان داوطلب و سگ های آنست (آمادگی و نگهداری سگ‌های تجسّس) مشارکت کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: