کد خبر: ۸۹۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
تعداد بازدید: ۴۰۵
عرفه در عراق با امكانات اختصاصي خلوص و صفاي ديگري دارد؛
در حالی که در پی شیوع گسترده کرونا در شهرهای تهران و کرج تعطیلات و محدودیت شش روز اعمال شده این نمایندگان مجلس شورای اسلامی به همراه خانواده با پرواز اختصاصی به عراق سفر کرده‌اند!

انتشار تصویری از نامه مدیرکل تشریفات مجلس درباره سفر ۳ نماینده به کربلا با پرواز اختصاصی خبرساز شد.

در حالی که در پی شیوع گسترده کرونا در شهر‌های تهران و کرج تعطیلات و محدودیت شش روز اعمال شده آقايان سيد اميرحسين قاضي زاده هاشمي نماينده مردم مشهد رئيس گروه پارلماني دوستي اياران و عراق، محمدرضا پورابراهيمي نماينده مردم كرمان و رئيس كميسيون اقتصادي و رضايي كوچي رئيس كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي به همراه خانواده به عراق سفر کرده‌اند!

تعطیلات آخر هفته ۳ نماینده مجلس به همراه خانواده با پرواز اختصاصی + عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهری
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
0
0
این عدالت نیست ما ملت ایران نباید از منزل خارج بشیم اما آقایان نماینده به کشور عراق سفر کنند ما حتی پول نداریم تا بازار بریم جفتی جوراب بخریم اینها چقدر پول دارن سفر خارجی میرن ما مردم عادی باید حسرت بخوریم
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: