کد خبر: ۸۹۳۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
تعداد بازدید: ۲۳۱
دو هفته مانده به برگزاری مراسم تنفیذ حکم رییس دولت سیزدهم و پایان کار دولت دوازدهم و این آن‌طورکه پیداست به ‌معنای پایان حملات مخالفان نیست. حملاتی که از آن زمان به بعد در حالی ادامه می‌یابند که روحانی دیگر رییس‌جمهوری نیست و اصلاح‌طلبان و حامیان دولتش را نیز حالا در دورترین فاصله از خود می‌بینند.

دوهفته دیگر،حامیان و مخالفان روحانی چه کسانی خواهند بود؟به گزارش خبرداغ به نقل از اعتماد :دو هفته مانده به برگزاری مراسم تنفیذ حکم رییس دولت سیزدهم و پایان کار دولت دوازدهم و این آن‌طورکه پیداست به ‌معنای پایان حملات مخالفان نیست. حملاتی که از آن زمان به بعد در حالی ادامه می‌یابند که روحانی دیگر رییس‌جمهوری نیست و اصلاح‌طلبان و حامیان دولتش را نیز حالا در دورترین فاصله از خود می‌بینند.

بماند که آنچه از اصلاح‌طلبان سراغ داریم، به ما می‌گوید بعید است حمله‌ای از سوی آنان به روحانی صورت گیرد و حتی بعید نیست این رابطه در آینده اندک‌اندک ترمیم شود.

فراموش نکنیم اگرچه از 14 روز دیگر، روحانی رییس‌جمهوری ایران نیست اما به عنوان رییس‌جمهوری پیشین مملکت، از جایگاه سیاسی قابل‌تاملی برخوردار است و می‌تواند نقطه اتکایی باشد برای کنشگری سیاسی خود، اعتدالیون همراهش و البته شاید اصلاح‌طلبان و دیگر حامیانش در این 8 سالی که گذشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: