کد خبر: ۸۹۳۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷
تعداد بازدید: ۳۴۲
مدیرعامل اسبق استقلال گفت: در حال حاضر مجمع باشگاه استقلال باید به صورت فوری هیات مدیره، کادر فنی و حامی مالی را دور هم جمع کرده و جلسه‌ای را برگزار و میان طرفین آتش‌بس برقرار کند.

استقلال به آتش‌بس فوری نیاز داردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: مدیرعامل اسبق استقلال گفت: در حال حاضر مجمع باشگاه استقلال باید به صورت فوری هیات مدیره، کادر فنی و حامی مالی را دور هم جمع کرده و جلسه‌ای را برگزار و میان طرفین آتش‌بس برقرار کند.

«کاظم اولیایی» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: اتفاقات و حاشیه‌های استقلال قابل پیش بینی بود، کسی که باد می‌کارد توفان درو می‌کند.

وی افزود: وقتی باشگاه درست و اصولی اداره نشود و انتخابات درستی نداشته باشد این مسائل رخ می‌دهد و جنجال‌های امروز را شاهد هستیم. وقتی که در باشگاه جایگاه‌ها درست و اصولی تعیین نشود، بازیکن علیه مدیرعامل موضع تند می‌گیرد.

اولیایی تصریح کرد: اینکه مربیان و بازیکنان انتقادات تندی علیه مدیرعامل داشته باشند صحیح نیست اما وقتی این ماجراها را کنار هم قرار می‌دهیم متوجه خواهیم شد مقصر باشگاه است که چنین شرایطی را فراهم کرده و امور تیم را به غلط انجام داده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر مجمع باشگاه استقلال باید به صورت فوری هیات مدیره، کادر فنی و حامی مالی را دور هم جمع کرده و جلسه‌ای را برگزار و میان طرفین آتش بس برقرار کند.

مدیرعامل باشگاه اسبق استقلال در پایان گفت: با این اتفاقات مددی هم برود چیزی درست نمی‌شود بلکه باید مشکل کار اصولی حل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: