کد خبر: ۸۹۳۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۲۳۲
در واپسین روزهای حضور محمود فکری در رأس کادر فنی تیم استقلال عنوان می‌شد که برخی از بازیکنان این تیم بازی همیشگی‌شان را برای تیم استقلال انجام نمی‌دهند.

مصاف حیثیتی مربیان استقلالیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: فرهاد مجیدی در هفته هفدهم لیگ برتر و از بازی مقابل فولاد خوزستان هدایت تیم استقلال را در حالی به دست گرفت که تا پیش از آن و در هفته شانزدهم لیگ برتر محمود فکری سرمربی این تیم بود.

محمود فکری پس از جدایی از استقلال راهی جنوب و باشگاه نفت مسجدسلیمان شد تا هدایت این تیم را در دست بگیرد. تیمی که قرار است به عنوان حریف هفته بیست و هشتم استقلال رو در روی این تیم قرار بگیرد.

در آخرین هفته های حضور محمود فکری در راس کادر فنی استقلال این شایعه مطرح شده بود که تعدادی از بازیکنان تیم با کم‌کاری در خلال برگزاری مسابقات مانع از نتیجه‌گیری لازم استقلال می‌شوند! این شائبه تا حدی زیاد بود که محمود فکری رسماً در صحبتهای خود در نشست های خبری بعد از بازی به آن اشاره غیر مستقیم داشت. اما کسب دو نتیجه ضعیف پس از دیدار مقابل نساجی مازندران در هفته چهاردهم که استقلال با نتیجه یک بر صفر برنده شد، شرایطی را رقم زد که محمود فکری از سمت خود استعفا کند. باخت ۰-۲ مقابل سپاهان با دو اشتباه محرز عارف غلامی در قلب خط دفاعی و تساوی یک بر یک مقابل مس رفسنجان باعث شد تا محمود فکری تیم استقلال را در رده سوم جدول رده بندی تحویل باشگاه داده و قید همکاری با مجموعه‌ای که مدعی بود تحت فرمانش نیست را بزند.

پس از محمود فکری فرهاد مجیدی در حالی تیم استقلال را در دست گرفت که در اولین نشست های خبری پس از حضور سه باره اش در راس کادر فنی استقلال صراحتاً اعلام کرد این استقلال پرمهره ترین تیم حال حاضر لیگ برتر است. فرهاد مجیدی با چنان اطمینانی از این موضوع حرف می‌زد که بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان استقلال هم بر این موضوع صحه گذاشتند. حالا همان بازیکنان که محمود فکری مدعی بود در هفته های پایانی حضورش در استقلال کم‌کاری می‌کردند، این روزها به خاطر فرهاد مجیدی و پاداش هایی که از جیبش برای استقلال هزینه می‌کند، حاضرند سرشان را جلوی توپ بگذارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: