کد خبر: ۸۹۳۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵
تعداد بازدید: ۱۹۶
عباس‌زاده خبر داد:
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی آخرین وضعیت استان سیستان و بلوچستان با شیوع سویه دلتای ویروس کرونا در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

بررسی آخرین وضعیت استان سیستان و بلوچستان در کمیسیون امنیت ملی/طرح نمایندگان برای ساماندهی گروه‌های جهادی در بسیج سازندگیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمود عباس زاده مشکینی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به بررسی وضعیت استان سیستان و بلوچستان از نظر شیوع سویه دلتای کرونا در این استان، ظرفیت بیمارستان ها و درمانگاه ها برای درمان مردم و چگونگی مقابله با این وضعیت با حضور نماینده وزارت کشور پرداخت.

وی توضیح داد: بررسی هایی درباره امکانات استان سیستان و بلوچستان صورت گرفت و مقرر شد برای رفع کمبودها و مشکلات موجود در استان، اقدامات و پیگیری های لازم در کمیسیون بهداشت و درمان صورت گیرد.

عباس زاده همچنین از تصویب طرح ساماندهی فعالیت گروه های جهادی در بسیج سازندگی خبر داد و گفت که مقرر شد در اولین جلسه هفته آتی آخرین تحولات افغانستان با حضور نمایندگان نهادها و دستگاه های مربوطه مورد بررسی قرار گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: