کد خبر: ۸۹۲۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷
تعداد بازدید: ۱۸۰
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فردا و با حضور دستگاه های ذی ربط ابعاد مختلف امنیتی،فرهنگی اجتماعی و اقتصادی قطعی برق در کمیسیون بررسی می شود.

جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای بررسی موضوع قطعی برق فردا برگزار می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمود عباس زاده سخنگوی کمیسیون امنیت ملی اعلام کرد: با توجه به اهمیت موضوع قطعی برق و تاثیر آن بر مسائل مختلف و همچنین ضرورت برنامه ریزی صحیح برای مواجهه با مشکلات احتمالی پیش رو، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به این مسأله ورود کرد.

وی افزود: در برخی مناطق در کنار قطعی برق شاهد مشکلاتی در تأمین آب نیز هستیم و نارضایتی های عمومی و مسائل مختلفی ناشی از این نارضایتی ها ایجاد شده که برای جلوگیری از تکرار برخی مسائل و اتخاذ تدابیری برای کاهش مشکلات مردم از دستگاه های ذی ربط ازجمله وزارت کشور، وزارت اطلاعات، وزارت نیرو، سازمان انرژی اتمی و مرکز پژوهش های مجلس برای حضور در جلسه عصر فردا دعوت به عمل آمده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: